Thursday, March 26, 2009

TENTANG DIRIKU




Namaku SITI SYAHIDA ELANI BT AZIZAN,

Dipanggil SYAHIDA, SYEDA, IDA, KAK IDA, DIK DA ataupun ELANI.

Dilahirkan di kawasan yang kaya dengan getah iaitu di FELDA LUBOK MERBAU pada 17 DISEMBER 1986 pada pukul 8.35 p.m.

Berzodiak SAGITTARIUS.

Aku merupakan anak pertama daripada 4 orang adik beradik. Dalam keluarga aku hanya 2 orang saja lelaki iaitu ayah dan adikku yang ketiga manakala yang lain semuanya perempuan.

Aku tinggal di F 53 JALAN SEKOLAH FELDA LUBOK MERBAU, 06710 PENDANG, KEDAH DARUL AMAN berserta dengan atuk dan nenek ku. Datuk dan nenek aku merupakan peneroka yang tinggal di situ dan aku merupakan generasi yang ketiga selepas emak aku.

Berbangsa MELAYU dan berwarganegara MALAYSIA,

Beragama ISLAM dan berstatus masih BUJANG =)

Sekarang aku menetap sementara di 4-007 BLOK TUAH di KOLEJ TUN PERAK, UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA, 43400 SERDANG, SELANGOR DARUL EHSAN.

Aku sedang mengikuti kursus BA (Bahasa dan Linguistik Melayu) dan sekarang berada di semester akhir...mudah-mudahan akan tamat dengan jayanya=)

No comments:

Post a Comment